未标题-1.jpg

“中国北斗”这样一路走来

光明日报 2020-07-04

  

  6月23日,我国北斗三号全球卫星导航系统最后一颗组网卫星在西昌卫星发射中心点火升空。新华社发

  1994年 ,北斗一号系统工程立项。

  2003年 ,北斗一号系统建成,我国成为继美、俄之后第三个拥有自主卫星导航系统的国家。

  2004年 ,北斗二号卫星工程立项。

  2009年12月 ,北斗三号立项。

  2012年 ,成功建成国际上首个混合星座区域卫星导航系统,北斗卫星导航系统正式提供区域服务,北斗系统成为国际卫星导航系统四大服务商之一。

  2018年12月27日 ,北斗三号基本系统正式向“一带一路”国家和地区及全球提供基本导航服务。

  2019年12月底 ,全球系统核心星座部署完成。

  2020年6月23日 ,第55颗北斗导航卫星成功发射,北斗三号全球卫星导航系统星座部署全面完成。

责任编辑:王超

科普中国APP 科普中国微信 科普中国微博
光明日报
是中国科协为深入推进科普信息化建设而塑造的全新品牌,旨在以科普内容建设为重点,充分依托现有的传播渠道和平台,使科普信息化建设与传统科普深度融合,以公众关注度作为项目精准评估的标准,提升国家科普公共服务水平。

猜你喜欢